advertise

تفاوت تینر ۱۰۰۰ با ۲۰۰۰۰

تینرها به دلیل کستردگی کاربردشان، به راحتی و به وفور در گرید های مختلفی قابل دسترسی هستند که هر کدام از این گرید ها بسته به نوع فرمولاسیون، نوع مواد اولیه و کیفیت مواد اولیه بکار رفته در آنها دارای ویزگی های متنوعی می باشند. برخی از ویژگی های تینر که بیشتر از همه مورد توجه قرار می گیرند عبارت اند از قدرت حلالیت و رقیق کنندگی، سرعت خشک شدن، بو میزان چربی. که می توان تاثیر بر روی درخشندگی و کیفیت فیلم رنگ در صنعت رنگ و رنگ آمیزی را به این ویژگی ها اضافه کرد. یک مصرف کننده و کاربر باید باتوجه به نوع نیاز خود و کاربردی که برای تینر در نظر گرفته است، گرید مناسبی از تینر را انتخاب کند تا علاوه بر حاصل شدن بهترین عملکرد و نتیجه، از بروز برخی مشکلات و احیانا آسیب به تجهیزات و... جلوگیری کند.
حال این سولال مطرح می شود که فرق تینر ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ در چیست؟


تفاوت تینر 10000 با 20000

فرق تینر ۱۰۰۰۰ با ۲۰۰۰۰ در چیست؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد با توجه به اینکه تولید کنندگان انواع تینرهای فوری از استاندارد یکسان و ثابتی طبعیت نمی کنند در نتیجه طیف گسترده ای از تینرها در بازار وجود دارد که تینرهای ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ بخشی از آنها هستند.
برای پاسخ به این سوال که تینر ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ چه تفاوتی باهم دارند باید ویژگی های این دو گرید از تینر را مورد بررسی قرار دهیم. اصلی ترین ویژگی که همیشه مورد توجه است، قدرت حلالیت و رقیق کنندگی تینر است که تینر ۱۰۰۰۰ نسبت به تینر ۲۰۰۰۰ در این باره ضعیف تر است و قدرت حلالیت کمتری دارد که این تفاوت ناشی از تفاوت در فرمولاسیون این دو گرید از تینر است. از لحاظ ظاهری این دو تینر به صورت مایعی شفاف و بدون رنگ بود وهیچ تفاوتی با هم ندارند و کاملا شبیه بهم هستند.
پتروشیمی پارس لوتوس با بیش از سه دهه سابقه در تولید انواع تینر فوری و تخصصی، آماده ارائه مشاوره ، فرموله کردن و تولید تینر تخصصی شما می باشد. شما می توانید برای خرید تینر فوری ۱۰۰۰۰ و تینر فوری ۲۰۰۰۰ با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

فروش انواع تینرهای فوری

برای خرید انواع تینر فوری در حجم ها و بسته بندی های متنوع کافیست به فروشگاه محصولات مونوتاو مراجعه نمایید.

سوالات متداول

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.